Kedy je to hojnosť a kedy už je to chamtivosť?
Pokiaľ ide a peniaze, hlavne v spirituálnom svete je veľmi ťažké urobiť rozdiel medzi hodnotou našej služby- ktorá je pozitívna a medzi chamtivosťou, ktorá je poháňaná egom, ktorá je zasa negatívna.
Existuje vlastne hranica našej hodnoty, za ktorou už sme jednoducho len chamtiví?
Nemyslím si, že v spirituálnom svete, by sme mali hovoriť o chamtivosti. Myslím si, že každá Duša je rovnako nekonečne "hodnotná" ako celé stvorenie a že naša vrodená hodnota nemá žiadne obmedzenia. Keďže božská hojnosť uvádza, že všetky zdroje sú nekonečné dostupné, nič neberieme nikomu , tým že mi žijeme v hojnosti. Každý má k dispozícií nekonečnú hojnosť, ako každý má k dispozícií vzduch. Pretože jeden človek dýcha, druhý neumrie na nedostatok kyslíka.
Len my ľudia si myslíme, že ak je niekto je bohatý, tak ten druhý musí byť chudobný.
Ale nakoľko sme aj ľudské bytosti, ktorí žijú v trojdimenziálnom svete - môžeme hovoriť o chamtivosti. Z tohto pohľadu môže existovať rozdiel medzi hodnotou a chamtivosťou.
Napríklad , že sa snažíme niečo predať o čom vieme, že nemá žiadnu hodnotu, len aby sme rýchlo zarobili. To by som považovala za chamtivosť.
Hodnota je veľmi subjektívna vec. Nakoniec je na nás, aby sme skutočne určili hodnotu našich produktov a služieb - a ak tomu veríme, potom nie sme chamtiví. Potom sme v integrite s vlastným zmyslom hodnoty.
Pri oceňovaní produktu alebo služieb, by sme mali používať aj iné úvahy. Nikdy by som svojim klientom neúčtovala ceny, ktoré by som ja sama dobrovoľne nezaplatila niekomu inému. Ak by som nepovažovala svoju službu za hodnotnú - ako môžem očakávať od svojich klientovo žiadať túto investíciu?
Alebo by sme mohli na vec pozrieť trochu inak.
Ja by som zaplatila niekomu inému takú sumu za službu akú ponúkam ja sama?
Aj tak sa môžete opýtať ak oceňujete samých seba , svoje služby a produkty.
Je zase zrejmé, ako sa mení náš vzťah k finančnej hojnosti, mení sa aj náš zmysel pre hodnotu.....alebo ako sa mení náš zmysel pre hodnotu, mení sa aj naša úroveň finančnej hojnosti.
Či sa nám to páči alebo nie, náš vzťah k peniazom je predovšetkým o našom vnútornom vzťahu k našej vlastnej hodnote a k hodnote, ktorú ponúka svetu. A keďže každý z nás sme stelesnením väčšieho zmyslu pre hodnotu, môžeme podporiť aj ostatných, aby vlastnili svoju vrodenú hodnotu.
Keď vezmem do úvahy celkovú transformáciu, ktorú ponúkam svojim klientom alebo zákazníkom - ponúkam potenciál, ktorú má moja práca , ponúkam potenciál na zmenu, na vytvorenie zmeny v ich živote - potom zvyčajne sama zistím, že moje produkty alebo služby niekedy podceňujem.
Zamyslite sa nad tým - moje čítanie Manifesting Blueprint - má potenciál aby som naučila niekoho, ako môže vytvárať svoju realitu, svoje vzťahy, svoj príjem, aký chce.
Potom dostávam správy, ktorí to dokazujú, že ak začali veriť informáciám z Akashy, zmenili svoju realitu, dosiahli všetko po čom vždy len snívali. Má to hodnotu 150eur. Samozrejme - a táto "manifestačná mapa" je na celý život, nikdy sa nezmení!
Dosiahne každý z mojich zákazníkov takéto výsledky? To závisí od klienta, či tomu verí, alebo nie, či je ochotný podstúpiť zmenu, alebo nie.... ale ako poskytovateľovi danej služby je to už mimo mojich kompetencií. Ja nie som zodpovedná za skutky mojich klientov. Nemôžem hodnotiť výsledky niekoho iného - iba jeho potenciál.
Pretože každý je zodpovedný za vytváranie svojich výsledkov. Ja osobne môžem ponúknuť len nástroje, ktoré ovládam.
Takže ak dokážeme úprimne veriť v našu hodnotu, v náš potenciál transformácie, ktorú ponúkame ostatným, potom nie sme chamtiví. Len vlastníme svoju hodnotu.