Akú hodnotu má moja práca s Akashou

12.09.2023

Ako som sa začala zaoberať duchovnou oblasťou začala som najprv kupovať knižky, potom som sa prihlasovala na rôzne semináre, workshopy, online- učenia, kupovala som webináre, chodila som do online školy, kupovala som si meditácie- to všetko niečo stálo. Dala som zato peniaze.

Keby som mala vyčísliť hodnotu toho, čo som už investovala do seba - to by som si už mohla kúpiť svoj vysnívaný domček, po ktorom tak túžim.

Ako som začala s  touto stránkou, asi "najťažšia oblasť " bolo to, aby som si nastavila hodnoty svojich služieb.

Tu v tejto oblasti už vďaka mojej učiteľke mám celkom odlišný názor na hodnotu mojej práce. A napíšem vám aký.

V prvom rade sa musíme prestať pozerať na to, koľko dostávame zaplatené za náš čas. Nedostávam zaplatené za 60 minút svojho času. Nedostávam za svoj čas vôbec peniaze. Musím si stanoviť limit na svoj čas, aby moji klienti vedeli, čo môžu očakávať, a aby si mohli naplánovať stretnutie - a tak isto ako aj ja. Ale prvá vec, ktorú musíme urobiť, je to aby sme už konečne oddelili čas a peniaze.

Nedostávame zaplatené za čas.

Tak vôbec za čo dostávam zaplatené?

Nedostávame zaplatené za svoje vedomosti, informácie alebo odbornosť.

Dostávam zaplatené za potencionálnu transformáciu, ktorú poskytujem svojmu klientovi, ak bude so mnou spolupracovať a tak môže zmeniť svoj život.

Ešte raz to zopakujem, pretože je to veľmi dôležité.

Dostávam zaplatené za potencionálnu transformáciu, ktorá pomôže mojim klientom zmeniť svoju realitu.

Za 60 minút môžem svojmu klientovi presne povedať, ako môže vytvoriť svoju hojnosť , čo pre neho bude prinášať výsledky a čo nie. Hovorím im účel ich duše. Hovorím o ich daroch Duše.

Áno pre mňa to má hodnotu, ale to som ja. Ale na základe toho, kto sme na úrovni Duše, hovorím klientom, kam by mali zamerať svoje úsilie, aby zarábali peniaze, ktoré z ich schopností vytvoria finančnú hojnosť, ako potrebujú fungovať v bežnom živote, ako by mali zmeniť svoje podnikanie, tak aby k nim peniaze prúdili, a ako vyjadriť svoju hodnotu vo svojom marketingu.

Niekedy ideme do detailov, a poviem im, ako by si mali zmeniť svoje logo, alebo farbu webovej stránky, až po celú štruktúru ich podnikania. Takže ak sa môj klient prispôsobí tomu, čo mu hovorím, môže vybudovať oveľa väčšiu hodnotu - môže si vytvoriť majetok, podnikanie ktoré im bude prinášať až 5 ciferný zisk - môžu to byť aj milióny - vôbec nie sme limitovaný ničím.

Stojí takéto podnikanie, v ktorom zarábajú desať alebo dvadsať tisíc euru mesačne hodnotu  môjho času/hodiny môjho času ?

Samozrejme - je to obrovská návratnosť investície.

A pretože, to, kým sme na úrovni duše, sa nikdy nemení, moji klienti môžu využívať to, čo im hovorím, a neustále sa k tomu vracať, viac si to prispôsobovať a rozvíjať svoje manifestačné schopnosti. Takže hodnota  - za jedno čítanie ktoré môžete použiť celý život - je návratná.

Ale pozrime sa aj na obrátenú stranu mince. Moji klienti môžu mať napríklad skvelé nápady, ako by chceli zmeniť svoj život, chceli by začať s podnikaním, a keďže viem čítať informácie z Akasha môžem im povedať akou cestou by mali alebo nemali ísť. Môžem im teda ušetriť mesiace možno roky finančného boja, sklamania, bolesti a stratu tisícok eur na výdavkoch. Stojí za to ? Jasné že to stojí zato.

Ale to nie je len o informáciách. To je miesto, kde sa veľa liečiteľov/mentorov a odborníkov na transformáciu zasekne.

Chcem sa uistiť, že klient dostane hodnotu. Účtujem na základe hodnoty, ktorú môžem zaručiť.

Ale je tu ešte niečo.

Klient môže prísť na sedenie, môže mať dokonalé plány, dokonalý podnikateľský plán, ktorý úplne vyjadruje jeho božské Dary.... a pritom preto neurobí nič. Takže celková hodnota = nula .

Fantastická informácia, ktorú poskytujem svojmu klientovi ktorá pre neho môže mať hodnotu xx eur, je bezcenná, keď nie je implementovaná.

Na konci dňa nemôžeme nikomu zaručiť, že moji klienti sa vydajú na cestu zmeny a že budú konať.

Všetci sme zodpovední za vytváranie vlastných výsledkov. Medzi mnou a mojim klientom dochádza k energetickej výmene. Ja poskytujem klientom možnosť transformácie a oni mi tiež menia môj život, -- na základe transformačného potenciálu mojej práce.

Viem, že čítanie môže znamenať rozdiel medzi finančným neúspechom a finančným úspechom.

Nevadí, ak si niekto myslí, že to je príliš drahé, alebo si myslia o mne že im "nemôžem dať to čo oni chcú" - to všetko sú ich vlastné presvedčenia. Ja viem, že vedieť, to kto sme na úrovni duše, je ten najvzácnejší dar, akým im môžem dať. Takže si myslím, že moje sedenia sú veľmi hodnotné!

Ja poskytujem informácie, ale nemôžem zaručiť transformáciu klientovi, ktorý pre seba neurobí nič. Nikto to nemôže urobiť. To je na každom jednotlivcovi.

Je veľmi smutné, ak vidím, že klientovi, ktorému som urobila čítanie nezmenil svoj život. Láme mi to srdce, ale bola to jeho voľba.

Pozrime sa na to takto.

Ak by som účtovala za Akasha čítanie 10 eur, ľudia by tieto  čítania objednávali len pre zábavu a zo zvedavosti. Pravdepodobnosť, že budú konať na základe informácií, nie je príliš vysoká, pretože vkročiť do nášho zámeru je veľmi nepríjemné. Vybudovanie úspešného podnikania si vyžaduje veľa práce, a to je mimo našej komfortnej zóny. Akákoľvek zmena, znamená vykročiť zo zóny pohodlia.

Ale ak účtujem za jedno Akasha čítanie xxx eur.... viem, že ma vyhľadajú taký klienti, ktorí to myslia vážne, ktorí investujú do seba, a ktorí budú aj konať na základe informácií, ktoré im poskytnem.

Viem že, dávam viac ako len hodnotu, dávam im možnosť na zmenu.

Investovanie do seba je neuveriteľne silné.

Napríklad zoberme si príklad že chcem zaplatiť trénerovi - aby som mnou spolupracoval na mojej kondícii, navrhoval mi jedalníček, a aj sme spolu trénovali - 1500 eur za 3 mesiace spolupráce. Verte mi, že ak zaplatíte takúto sumu, jeho radi aj dodržíte. On mi poskytne potencionálnu hodnotu, na to aby som sa zmenila. On nebudem namiesto mňa variť, ani cvičiť, on mi dáva len návod, zoznam receptov, zoznam cvičení.

Som to ja, kto je zodpovedná za to, aby táto investícia stála za to..... a na takejto úrovni investície, hoci to bude nepríjemné, hoci sa mi nechce vstávať a variť - ale urobím všetko preto, aby som svoj cieľ dosiahla.

Prečo vlastne spomínam silu investície? Lebo stále budú takí ľudia, ktorí chcú všetko len zadarmo. Prihlásia sa na všetky bezplatné kurzy, na videá, ale v skutočnosti nikdy sa nestanú klientom.

Všetko to čo robím aj ja teraz - že mám svoju webovú stránku, že píšem články, blogujem, robím FB, Instagram aj Youtube - robím všetko sama. Je to môj čas.

Články, ktoré píšem majú svoju hodnotu, lebo v nich vysvetľujem veľa, môžete sa aj z nich dozvedieť cenné informácie, dozvedieť sa viac o tom, čo ja sama viem.

Píšem vám tu nápady, ako môžete zmeniť uhol svojho pohľadu na svoj život, na financie, vzťahy. Všetko čo píšem - som si tým sama prešla. Sú to moje vedomosti, a moje skúsenosti - všetko som si vyskúšala sama na sebe.

Je potrebné mať hranicu medzi tým, čo hovoríme zadarmo a za akú hodnotu si pýtame peniaze. Ak by som hovorila všetko bezplatne, naučila by som každého to čo viem, naučila by som ich ako sa môžu zmeniť - už by som nevlastnila svoju hodnotu. Ja by som svoju hodnotu rozdala. A úprimne povedané, to by som bola zlá učiteľka. Dobrý marketing nikdy neprezradí všetku našu hodnotu... a čo je najdôležitejšie - vôbec by som nerobila to čo robím.

Musíte si ctiť svoje dar. Ctite si svoje hodnoty.

Aby sme mohli účtovať sumy za svoje služby, musíme autenticky, hlboko vo svojom srdci poznať svoju hodnotu. Nemôžem zaručiť transformáciu svojich klientov - nikdy. Môžem vytvoriť iba jednu ľudskú skúsenosť, a to je moja vlastná. Každý je zodpovedný za svoje výsledky. Tak ak klient zaplatí toto čítanie, a nezmení svoju realitu - je to jeho zodpovednosť!

Keď poznáte a pochopíte svoju vlastnú hodnotu, pritiahnete ľudí, ktorí tiež poznajú svoju vlastnú hodnotu. A to budú klienti. Keď investujeme 1500eur do osobného trénera, nie je to investícia do trénera. Je to investícia do seba. Do mojej hodnoty. Je to pretože, že viem, že za to stojím. Zaslúžim si to najlepšie.

A ten kto nie je ochotný zaplatiť toľko, ešte nepozná svoju hodnotu. Ak chce to len zadarmo, ešte stále nie je pripravený vystúpiť zo svojej komfortnej zóny.

Tým, že účtujem za služby, podporujem hodnotu mojich klientov. Viem, že vyjadrenie nášho božstva prostredníctvom seba samých, prostredníctvom nášho podnikania má hodnotu milión eur!!! Verím, že za to stojím ako Božská aj ako ľudská Bytosť.